فرش کلاریس آشپزخانه
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

فرش آشپزخانه،فرش ماشینی جدید،فرش فانتزی،فرش مدرن،فرش طرح ادویه

فرش آشپزخانه در بین وسایل منزل بسیار الزامی باشد. چرا که ما روزانه با فضای آشپزخانه بسیار در ارتباط می باشیم و این فضا باید به گونه ای باشد که ما در آن احساس راحتی داشته باشیم. فرش های زیادی در رابطه با فضای آشپزخانه در سال های اخیر در حال تولید بوده است اما یکی از بهترین محصولاتی که بسیار ترند شده است فرش های کلاریس آشپزخانه می باشد. که در ادامه این مقاله در مورد ویژگی های آن برای شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

فرش کلاریس آشپزخانه

فرش کلاریس در کاشان توسط یکی از معتبر ترین کارخانه های تولید فرش ماشینی بافت می شود. این فرش در طرح های متنوعی قابل سفارش می باشد که شامل فرش آشپزخانه طرح ادویه، فرش آشپزخانه طرح سبزیجات، فرش آشپزخانه طرح میوه و بسیاری دیگر از طرح های جذاب که باعث روح بخشیدن به محیط آشپزخانه می گردد.

فرش های آشپزخانه در رنگبندی های متنوعی نیز بافته می شود اما اگر در دکوراسیون آشپزخانه شما از رنگ تیره ای استفاده شده است پیشنهاد می شود از فرش آشپزخانه زمینه تیره استفاده کنید. زیرا فرش های زمینه تیره درصد وضوح آلودگی در زمینه فرش را کاهش داده و باعث می شود در صورت ریختن موارد غذایی بر روی زمین جلوه ای را نداشته باشد. 

فرش های زیادی با طرح های مختص به اشپزخانه بافته می شود اما فرش کلاریس آشپزخانه تنها با الیاف پلی اوژن تولید می شوند. پلی اوژن از فرش آشپزخانه شما در برابر تابش نور مستقیم خورشید، حرارت، آلودگی های به وجود آمده در محیط آشپزخانه و همچنین رطوبت ناشی از شستشوی متعدد ظروف محافظت می کند. 

اگر تمایل به خرید فرش آشپزخانه دارید می توانید آن را در ابعاد فرش 6 متری، فرش 9 متری و همچنین فرش 12 متری تهیه کنید. سفارش ابعاد سفارشی و غیر استاندارد نیز قابل خریداری نیز می باشد. همچنین اگر متراز اشپزخانه شما کوچک می باشد می توانید از قالیچه و پادری برای تنوع بخشیدن به منزل خود استفاده کنید.

فرش آشپزخانه کاشان فرش فانتزی و مدرن قیمت و خرید فرش از کارخانه قالی کاشان

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

فرش های کلاریس دارای طرح و نقش های زیادی می باشند. برای مثال در مدل های فانتزی و مدرن، کودک، وینتیج و ... نیز می توانید این محصولات را تهیه کنید. فرش های کلاریس از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه می باشند. فروشگاه اینترنتی قالی کاشان یکی از مجموعه های فروش فرش از درب کارخانه نیز می باشد. که محصولات کلاریس نیز در یکی از دسته های فرش های ماشینی این فروشگاه می باشد. در قالی کاشان نیز ارسال فرش های ماشینی به سراسر ایران به صورت رایگان بوده و هزینه های اضافی از شما کسر می گردد.





:: برچسب‌ها: فرش آشپزخانه , فرش ارزان , فرش جدید , فرش کاشان , قالی کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: